Vrijwilligers gezocht voor Koningsdag Theemsplein

Op het terrein van Speeltuin Jeugdland aan het Theemsplein worden op Koningsdag weer diverse activiteiten georganiseerd.

De organisatie is op zoek naar mensen die het leuk vinden om te helpen de dag in goede banen te leiden. De organisatie zoekt met spoed naar:

* stagemanager/geluidsman

* spreekstalmeester om alle acts aan- en af te kondigen en mensen kan ontvangen en bedanken

* mensen die bij het opbouwen en afbreken aanwezig zijn. 8 – 9.30 en 18 – 19 uur

* sterke mannen om te helpen met de zware spullen over het hek en naar binnen en buiten te sjouwen bij opbouwen en afbreken. 8 – 9.30 en 18 – 19 uur

* 2 vrijwilligers die het opbouwen van de vrijmarkt begeleiden. Mensen hun plekje wijst. 9 – 10.30 uur

* vrijwilligers om aan het eind van de dag afval te ruimen. 18 – 19

* begeleiders bij de springkussens

Zonder de hulp van extra mensen is de organisatie helaas genoodzaakt om een aantal activiteiten te schrappen. Dat zou toch jammer zijn?

Ben je geïnteresseerd, wil je helpen, dan kan contact gezocht worden met Marlous Swolfs (mswolfs@hotmail.com).

Namens de organisatie alvast ontzettend bedankt!