Bestuursleden gezocht

[ult_buttons btn_title=”Bestuursleden gezocht!” btn_link=”url:mailto%3Ainfo%40wijkraadhoutvaartkwartier.nl%3Fsubject%3DInfo%20-%20Aanmelden%20als%20nieuw%20bestuurslid||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_title_color=”#ffffff” btn_bg_color=”#2c8f39″ btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-grow” icon=”Defaults-group users” icon_size=”32″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_color_border=”#bfbfbf” btn_border_size=”1″ btn_radius=”3″ css_adv_btn=”.vc_custom_1548152660113{padding-top: 30px !important;padding-right: 80px !important;padding-bottom: 30px !important;padding-left: 80px !important;}” btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:52px;” btn_line_height=”desktop:52px;”]

Recent zijn enkele bestuursleden door persoonlijke omstandigheden genoodzaakt hun werkzaamheden als bestuurslid te staken. Vanzelfsprekend zijn we dankbaar voor hun bijdrage bij het tot stand komen van de Wijkraad. Het dagelijkse bestuur is daarmee ook gewijzigd; Michiel Heule heeft de voorzittersrol op zich genomen, David Sprong fungeert als secretaris en Paul Schouten neemt de rol van penningmeester waar.

De Wijkraad behoeft dan ook uitbreiding om weer op volle sterkte voor de (algemene) belangen van (Klein) Haarlem Zuid West op te komen.

We willen een actieve wijkraad zijn en zoeken daarom buurtbewoners die op vrijwillige-, maar niet vrijblijvende basis willen participeren in de wijkraad.

Enige bestuurlijke ervaring is gewenst, u bent enthousiast, heeft een verbindende instelling om bewoners zich te laten inzetten voor de wijk en u kijkt verder dan de eigen neus, tuin of straat lang is. Binnen de wijkraad proberen we ons te richten op alle onderwerpen die de wijk bezig houden. Om die reden zouden we met name gebaat zijn bij bestuursleden die zich op de onderwerpen binnen het sociale domein en het groen willen inzetten.

Indien u zich ook als bestuurslid verkiesbaar wil stellen meldt u dan aan bij het bestuur via

info@wijkraadhoutvaartkwartier.nl